Felix valmistoidud








Pärast Maakera kaubamärgi ostmist soovis Felix ühendada uue kaubamärgi tooted oma varasema tooteportfelliga. Sealjuures nii, et endised Maakera kliendid ei võõristaks uut kujundust ja tarbiks tooteid edasi. Sellest tulenes ka kliendi soov säilitada Maakera sildi disaini põhistruktuur ja oranž värv, mis hakkaks edaspidi Felixi valmistoodete sarja markeerima.
Klaaspurgis valmistoidu põhiline probleem on see, et ta ei näe läbipaistvas klaaspakendis kuigi isuäratav välja. Kuna pakenditüübi muutmine oli välistatud, siis tundus ainuvõimaliku lahendusena kompenseerida pooltoote kahvatut välimust kenade fotodega etiketil. Tootefotod võeti ülesse fotograaf
Sergei Didyki
ja stilist Rita Didykiga. Toit on eksponeeritud valgel taustal ja isuäratava lõpp-produktina. Valmistoote oranž värvikood jäi sildi alaserva ja sai ka uue kaane põhivärviks. Samuti leidsid rakenduse Maakera sildilt tuttavad ikoonid purgi alaservas, mis mõeldud lihtsustamaks ostuotsuse tegemist.
Töö on teostatud reklaamiagentuuris
Tank.