Biohalg










Tegemist on täiesti uue tootega Eesti turul. Pakendi kujustamisel oli kaks olulist lähtepunkti – tuli tagada transportimise mugavus ning anda otse pakendil selged juhtnöörid toote õige kasutamise kohta.
Transportimise mugavust silmas pidades sündis mõte sangadega kohvrist. Seda on hea käes hoida. Toote eripära - väiksem maht ja kõrgem kütteväärtus - lubas hoida kohvri mõõtmed tunduvalt kompaktsemana võrreldes tavaliste grillsöekottidega. Pakendi kuju paigas, jäi lahendada teine ülessanne - kuidas teha tarbijale võimalikult efektiivselt selgeks toote õige kasutamine.

Esmalt sündis kaubamärk Biohalg, millel on kaks algelementi - stiliseeritud päevalill ja halg, millest omakorda moodustub kaubamärgi nimi. Nii viidatakse juba nimekujuga toote kasutamisotstarbele. Tavapärase kasutamisõpetuse asemel on pakendil aga lõbusa joonega koomiks (illustraator Toomas Pääsuke), mis teeb selle meeldejäävamaks ja selgemaks.