Jaani Provansaal majonees









Polvenfood soovis pakendiseeriat uuendada, kuna tundus, et eelnev oli lihtsalt veidi ajale jalgu jäänud. Rahvusliku mustri kasutamine oli lähteülessandes kohustuslikuna, sest see pidi jääma Jaani kaubamärki läbivaks elemendiks.

Endine pakend

Kuna tegu on Ida-Virumaa ettevõttega, sai mustri aluseks võetud Alutaguse naise vöökiri. Algselt värvikirevast mustrist sai lõpuks ühevärviline; lisaks muutus see kindla algorütmi järgi nii, et tegelikult tekkis uus muster, mis üksnes inspireeritud vanast.


Alutaguse naise vöökiri

Töödeldud vöökiri

Tarbijale tuttav kollane värv jäi puutumata. Kirjatüüpideks on Archer (sõnas “Majonees”) ja Helvetica Neue Light (sõnas “Provansaal). Kuna tegu on Jaani enimmüüva majoneesiga, on tooteportfellis esindatud kõivõimalikud pakenditüübid. Lõpptulemusena valmis selge ja lihtne pakend, kus selgelt välja öedud, et tegu on Eesti tootega.

Jaani kerge majonees
Kodune majonees
Jaani oliiviõli majonees