Fazeri Musta leiva tooteseeria










Koos reklaamiagentuuriga Tank teostatud töö lähteülesandeks oli Fazeri Musta leiva seeria pakendi uuendamine.


Vana pakend

Klient soovis, et pakend näeks välja senisest eksklusiivsem.


Ideekavand "Värv"


Ideekavand "Must"


Ideekavand "Vari"

Inspiratsiooniallikaks oli Eesti Vabariik kolmekümnendatel aastatel ja selle aja üks kunstisuund: art déco.


Ideekavand "Värv"+"Must"

Pakendi kujunduses on kasutatud kahte just tollal populaarset kirjatüüpi: MetroScript ja DTL Nobel. Sama ajastu plakatitelt ja esteetikast on pärit ka tootesildil koonduvatest kiirtest taust. Kolm leivatüüpi on selgelt värvidega eristatud.


Ideekavandi "Värv"+"Must" arendus "Rohkem musta"

Musta leiva tööversioonina oli laual ka sini-must-valge versioon, kuid turundusosakonna mure tõttu jäime vana lahenduse juurde. Nimelt pelgasid nad, et ostjad ei leia nii radikaalselt värvi muutnud leivapakendeid enam riiulist üles. Lõpptulemusena valmis pakend, mis on eksklusiivsem, aga oma põhitoonilt endiselt must.

Paraku jäi pakend kliendi konfidentsiaalsetel põhjustel teostamata.