Foodart









FOODART projekti eesmärk on luua koostöövõrk väiketoidutootjate ja restoranide vahel, et arendada kulinaariapärandil põhinevaid kvaliteetseid toidutooteid ja toetada nende turundusvõimalusi Lõuna-Eestis ja Põhja-Lätis. Projekti tarbjale suunatud väljund on toitlustuskoha märgistamine projekti logoga. Sellest tingituna oli eesmärgiks luua logo, mis sobituks probleemitult erinevate toitlustuskohtade stiili ja käekirjaga.


Ideekavandid

Kuna Foodart (eesti keeli “toidukunst”) on väga konkreetse tähendusega liitsõna, siis sai ka logomärgi väljatöötamisel alustatud erinevate toidu ja kunsti sümbolite kokkusobitamisega.


Tellijale tundus, et nende olemust (ahvatlev ja hõrk, ekslusiivne ja omapärane, traditsiooniline ja moodne) annavad kõige paremini edasi barokse raamiga ümbritsetud söögiriistad. Traditsioonide ja moodsuse kooskõla toetavad ka valitud kirjatüübid – kaasaegne Gotham ja ajalooline Bodoni.


Töö järgmiseks etapiks oli kompaktse ja taustast sõltumatu märgi tekitamine ning sobivate värvide leidmine. Punapeedi punase ja salatirohelise kombinatsioon on isuäratavalt eristuv ja sümboliseerib hooajalist värskust ja kohalike toiduainete kasutust toidulaual.


Lõpuks valmis sellest kõigest firmastiili kehtestav ja selle kasutamist reguleeriv käsiraamat.