Krooning










Krooning soovis oma tanklaketi jaamade väljanägemist pisut kaasajastada, andes tankuri kaantele hoogsama välimuse. Kuna disaineri silma riivasid ka teised detailid, pakkusime lisaks välja ka oma nägemuse infograafika arendamise võimalustest.



Kuna logomärk on firmal ammu välja töötatud, aga sellega pole keegi edasi tegelenud, tuli leida kõigepealt olemasolevatest materjalidest mingi iseloomulik detail, millele toetudes graafikat arendama hakata.


Tankuri kaaned

Kui graafiline muster valmis, tuli see sobitada eri mõõtu tankuri kaantele. Selleks sai välja töötatud järgmine standard. Eesmärgiks oli kaubamärki eksponeerida võimalikult suurelt.



Erinevalt paljudest teistest kütusemüüjatest lisab Krooning oma kütusele lisandit “Energy” mis hoiab mootori klapid puhtana ja parandab mootori tööjõudlust. Seda potentsiaalselt tugevat müügiargumenti tundus olevat vajalik infograafikaga paremini välja tuua.


Kuna tanklaketi omanikud hetkel siiski suuremaks graafikauuenduseks vajadust ei näe, leides, et see ilmselt otseselt läbimüüki ei paranda, siis jäävad ideed esialgu siia veebi, näitamaks võimalusi olukorda muuta.



Ideekavand


Kütuselisand Energy
Krooning sooduskaart