Kütuselisand Energy









Krooning soovis paremini märgistada oma maapealseid kütusehoidlaid, samas oli soov seda teha läbi kütuselisandi Energy jõulisema tutvustuse.



Algne kaubmärk

Alustatud sai Energy kaubamärgi värskendamisest. Kandvaks ideeks on energiajook autole. Sellest lähtuvalt on kaubamärk muudetud jõulisemaks ja kaotatud kaubamärgi tekstikujundusest kursiiv, mis mõjus pehmelt ja kõhklevalt. Kursiiv on asendatud jõulise plokkirjaga Gotham Black, mis muudab kaubamärgi jõulisemaks ja silmapaistvamaks.



Uuendatud kaubmärk

Maapealsete kütusemahutite kujundmisel on samuti lähtutud energiajoogi ideest. Tünni kujundamiseks kasutatud elemendid on tuletatud Krooningu kaubamärgist.


Kütuselisandit tutvustav plakat

Ettevalmistatud said ka tööjoonised erinevates kohtades asuvate kütusemahutite värvimiseks.



Krooning