Krooningu tanklate sooduskaart











Krooning soovis oma tanklatele uut kliendikaardi kujundust. Vana kujunduse üheks puuduseks oli, et kasutajad ei saanud aru, mis pidi peab kaarti terminaali sisestama.



Endine sooduskaart


Kliendikaardi kujundamisel tasub arvestada kasutamise selgust
Esmase kujundusega püüdsime edasi anda kaardi olemust, et sellega saab soodustust ja teisalt väga selgelt markeerida pangakaardi terminaali sisestamise suund. Nagu Krooningu kogemus näitas, võib vastava suunaviida puudumine tankimisel segadust tekitada.


Ideekavand 1


Julge soodustuse ja suunamärgi lahendus tundus tellijale paraku liiga radikaalne ja kirju.


Ideekavand 2


Teises kujundusetapis võtsime kirjusust maha, püüdes endiselt edasi anda sooduskaardi olemust.Tellija võttis endale mõtlemisaega ja soovis siiski soliidset konservatiivset lahendust, mida me ka pakkusime.



Kujundustööd tellides tasub alati katsetada ka julgemaid lahendusi. Isegi kui hiljem kavandeid vaadates tundub, et konservatiivne suund on kindla peale minek, on olemas visioon, kuidas vajadusel tarbijat üllatada.

Krooning
Kütuselisand Energy