Kodustudio kaupluse visuaalne analüüs









Kodustudiol on mure, et potentsiaalsed kliendid ei leia kauplust üles. Meie eesmärk oli põhjused läbi visuaalse analüüsi välja tuua.



Esimeseks kitsaskohaks on kaubamärk, mis ei anna edasi poe kvaliteeti, jättes mulje, et tegu on pigem käsitöö- või komisjonikauplusega. Kirjastiili ja dekoratiivsete elementide juhuslikkus ei toeta kaupluses müüdava kauba ega kaubamärkide tehnilist kvaliteeti. Samuti on probleem kaubamärgi nimes, mis on sündinud eesti ja inglise keele meelevaldsel liitmisel ning mõjub seetõttu kirjaveana. Soovitame korrektset eestikeelset nime: KODUSTUUDIO.



Teiseks probleemiks on kaupluse halb nähtavus. Tegu on suure müügipinnaga, mis asub Tallinnas aktiivse liiklusega Peterburi maantee ääres. Paraku viitab kauplusele vaid mõni juhuslik reklaamtulp, mis ei köida möödasõitjate tähelepanu ega anna aimu kaupluse suurusest. Jõulist märgistust vajab ka kaupluse sissepääs
Nädisel on kaupluse märgistamiseks kasutatud värvilaike, mis annavad aimu müügipinna suurusest ja sissepääsu asukohast.

Disaineri tööülesanded:
1. Viia kaupluse visuaalne identiteet vastavusse kaupluse sisuga.
2. Anda möödujatele mõista, et tegu on suure müügipinnaga.
3. Märgistada kaupluse sissepääs.
4. Liskas kauplusele oleks vaja tegeleda ka parkimise parema organiseerimisega.

Kliendi ja disaineri visioon tööprotsessist erines. Peame kaupluse visuaalse identiteedi korrastamist esmatähtsaks ega soovita muul juhul kliendil mõttetult raha kulutada.