Felix Voila








Lähteülessandeks oli kujundada uue võileivamargariini turuletulekuks kaubamärk ja pakendi graafiline disain. Kuna tooteid oli kaks (tavaline ja kerge margariin), siis sai need eristatud värvidega. Põhitoode on kollane ja Light-margariin helesinine, mis on harjumuspärased värvid sedasorti toodete jaoks - seda ka tarbija silmis. Müügiargumendina oli välja toodud toote põhikoostisaine - kodumaine rapsiõli. Sellest ka idee kasutada Voila! kaubamärgi “V” tähe kujundamisel lehemotiivi, et toetada puhta tooraine kuvandit. Rõhutamaks kodumaist toorainet veelgi enam, on kaane alla fooliumile trükitud eesti maalikunstniku Paul Raua töö “Talumaastik (Taluõu päikesepaistes”, 1896 -1897). See on saanud palju positiivset tagasidet, kuna on niivõrd ootamatu koht eesti kunsti tutvustamiseks laiemale vaatajaskonnale.
Töö on teostatud reklaamiagentuuris
Tank.